Bebeğim şuan 5 aylık iş yerime bebeğimin durumuna bakarak 6.ayımda işe dönebileceğim konusunda bilgi vermiştim. Ancak hala kararsızım annem bakacak olmasına rağmen bebeğimin mızmız olması ve hala küçük olduğunu bana ihtiyacı olduğunu düşünmekten kendimi alamıyorum bebeğim anne sütü alıyor ek gıdaya tadımla başlanıyormuş nasıl olacak bilmiyorum kafamda deli sorular benim durumumda olan yada tecrübe etmiş olanınız varsa fikirlerinizi paylaşın lütfen.