bbusraax Merhaba sevgili anneler, 5 gün önce belim tutuldu acile falan gittim emzirdiğim için sadece parol yaptılar. Öneriyle at kestanesi balsamı aldım ancak emziren anneler kullanmasın diyolar bu konuda bilgisi olan var mı?