Grupyildizi Kış geldimi hep kabizim nefret ettim hergun cikamiyorum birer gun arayla cikiyorum dunden onceki gun ciktim bugun sistim rahatsiz ediyor soyle soylim kati diskilama degil ama ciktimmoda normal cikiyorum
Taze_annecik Grupyildizi Sabahları aç karnına elma yiyin üstüne bol su için daha sonra limonlu su ve bol bol hareket edin. sabahları uyanınca karnınıza dairesel şekilde masaj yapın.
Taze_annecik Grupyildizi Bir de Türk kahvesine tarçın koymak kabızlığa iyi geliyor diye duymuştum bende deneyeceğim.
Grupyildizi Taze_annecik turk kahvesi bana carpinti yapiyor hic icmiyorum sizdede mi kabizlik problemi var
Taze_annecik Grupyildizi Normalde kabızlık çekmezdim ama son zamanlarda çok yaşamaya başladım. Hatta makat catlağımı tetikledi. Bugün sabah aç karnına bol limonlu su üstüne sade su bide elma yedim rahat çıktım lavaboya
Grupyildizi Taze_annecik bende yazin iyiyim hic kabizlik yok ama kisin hem mide agrisi hem kabizlik cekiyorum
Taze_annecik Grupyildizi Kışın haliyle daha az hareket yapıyoruz. İki küçük bebeğim var evden de çıkamıyoruz, ama spor hareket yapmaya calışıyorum.
Grupyildizi Taze_annecik kefir cnm oda ii bak aslinda tuketmemiz lazim bode ben arastirdim bactolag die bi probiyotik bende ondan alicam alana kadarda kefir tuketmeyi dusunuyorum sende oyle yap bactolac arastir herkes cok memnun basura bile iyimis