sadiye0 benim de 2 hafta önce oldu üst tarafında avuç içi büyüklüğünde kızarıklık vardı kızsrıklkk olunca antibiyotik kullanman gerekir demişti doktor bence acile gidin eğer pompa ve emzirmeyle geçecek gibi değilse bende ateş de yaptı anca antibiyotik ile geçti ki o memeyle emzirmeme rağmen geçmemişti. Parol içebilirsiniz parol ödemi dağıtmaya da yardım ediyormuş genel cerrah söylemişti