Kızlar kırkım daha çıkmadı ama kanamam bayâdır bitmiş ben gusül abdesti alıp Yasin kuranı kerim okuyabilir miyim ? Çok özledim okumayı :(( ve bebeğime bir dua var Kur’an’ı Kerim’de Ali İmran duası onu okumak istiyorum şimdi okuyabilir miyim bazıları kanama bittyse abdest olur bazıları kırkı beklemek gerekiyor deniliyor bana net bilgi lazım varmı bilen