İri bebekler biraz daha zor emekliyor, lakin her bebeğin gelişimi bir olmuyor. Oğlum 5 aylıkken ayağa kalkıyordu 6 da adımlıyordu tutunarak ama emeklemeyi 2 ay sonra ancak yaptı. Ben hep emeklemeden yürüyecek sandım, 10 11 hatta 1 yaşında bile emekleyebilir lütfen bebeklerinizi hiçbir konuda kimsenin bebeği ile kıyaslamayın