cansbade 40 gün once doğum yaptım sezaryen ile doğumdan sonra inanılmaz bi kaşıntı car tüm vucudumda kaşımaktan yara oldum artık doktora gidcek vaktim yok bebeğim kolik kimsede durmuyor böyle olan varmı
53Sareninannesi cansbade kullandığın ilaçlardan olabilir ben parol plus kullandığımda deli gibi kaşıntı döküntü olmuştu
cansbade Marsila sinek ısırıgı gibi izler kaldı bacaklarımda kasımaktan gecer mi ne zaman geçer bilmiyorum ama kaşıntım geçti çok uzun sürdü şu an 3 aylık oldu bebeğim 2 ay kaşındım resmen
Ceren94- Bende de oyle olmustu sezaryan sonrasi ilaclarin etkileri , agri kesici icebilirsiniz o kadar arastrdim ki en iyi cozum soguk su ve cok zor ama kaşımamak