Yatarak emzirmeyi deneyin, oturarakta dik olmayın, geriye doğru biraz yaslanın, birde futbol tutuşu pozisyonunu deneyin. Benimde tazyikli, tam çözüm bulamadım. Gün boyu değil diye biliyorum, doktora sormuştum sütü sağdın dolaba koydun 2 saat geçti tekrar sağdın aynı sıcaklığa geldiklerinde yani 2.sağdığınıda dolaba koy aynı sıcaklığa gelsin ondan sonra sütü birleştir. Ama sonrasındaki sağımı başka kaba almak gerek. Gece ve gündüz sütü bile farklı oluyor. Gece sağdığını gece, gündüz sağdığını gündüz ver demişti doktorum