Northstar28 Çok huysuz bebeğim özellikle bugün hiç keyfi yok sürekli ağlama modu uykusu var uyumuyor sadece memede uyumak istiyor ( normalde de uyumazdı gerçi ama )diş mi atak mı ne bu huysuzlugu bilmiyorum sizde durumlar ne acaba
Nurdemirrr Northstar28 bizde aynı durumdayız ikizlerim 3 aylık sürekli ağlama modundalar hiçbseyden memnun olmuyorlar uyutmak çok zor direniyorlar napacağımı şaşırdım bende🥺 birisinde meme reddi var 🥺
Ezgi87 Northstar28 bizimde 3 ay 10 günlüğüz… bugün çocuğum Bi değişik şok üstüne şok etti….zaten kaç gündür gündüzleri uyumuyordu… Ama bugün Bi alıngan gibi bişey oldu benim herşeyime ağlıyor
brzy Northstar28 benim bebeğim de 3 aylık gündüzleri hiç uyumuyor sürekli ağlıyor akşamda aynı şekilde ve meme reddi başladı neden böyle oldu anlamadım 3. Aya girdigimizden beri böyle çok huysuz acaba 4. Ay atağını 3. Ayda mi yaşıyoruz 😬
Nurdemirrr Northstar28 aminn gece uykularımız kötü biri tam dalıyor diyorm diğeri uyanıyor oda onun sesine kalkıyor kaliteli uykumuz yok maalesef 🥺 bide hastalar ikiside öksürük grip perişanlardayız gece gündüz uyku yok 🥺 sizin nasıl
Dmta Bizde de aynı sürekli yanımda olmak istiyor kucak göğüs bırakınca ağlıyor uyumuyor asla gündüz uyku yok
Northstar28 Dmta napacaz böyle ya kollarımın gücü kalmıyor artık taşımaktan. 8 9 gibi uyuyo akşam bende uyuyorum 3 aydır sosyal hayat nedir unuttum
Northstar28 Nurdemirrr gece uykusu yok ya 2 ye kadar uyuyo 2 den sonrası yok maalesef . Geçmiş olsun bu arada