sedauncuu kızıma alerji ilacı kullandım alerjisi var hala da var deloday şurup kullandık 2cc kullandık, daha sonra zytrec damla verdiler onu da akşamları 8 damla kullandım iki ilacı da bir kaç gün sonra kullanmayı bıraktım uyku yapmadı kızıma, çünkü kızımın kaşıntısı ve bitmeyen burun hırıltısı vardı