afranurum Mama sandalyesine kaçıncı ayda ve ne kadar sürelerle oturtmaya başladınız? Bu oturma konusunda doktorlar hep farklı bir şey diyor.
Ceka afranurum 5.ayda tadımlara basladık o zaman basladim oturtmaya Ama şöyle 3 aşamalı oturma var yatay pozisyonda o yüzden ilk tadım ayı o pozisyon bence daha ideal daha sonra dikleştiriyorum
Melek34011 afranurum benim bebeğim 5.5 aylıkta başladı oturmaya öncesinde şu hareket ettikçe sallanan Ana kucağı var ya ona oturtup onda veriyordum ek gıdayı biraz dik oturmaya başlayınca mama sandalyesine geçiş yaptık
Ceka afranurum evet o zor oluyor. Sımdı 6 aylık bebegim var. O tek pozisyon da deniyorum inanın olmuyor cok zor. Varsa imkan letgodan falan uyguna alabılırsenız alın derim