Zeyyyynep Kızlar bebeğimin aşı yeri şişti ama 2 aydır falan vuruldu sağlık ocağında ilk vurulduğunda şişer falan dedi de böyle mi oluyor
Ceys Zeyyyynep Normal şişip iltihap topluyor atıyor tekrar topluyor falan bizde de oldu duruldu sonra.
pnrpnr_ Zeyyyynep evet verem aşısı 2-3 ay sonra enfeksiyon kapabilir sisebilir sakın dokunmayın sıkmaya çalışmayın kabuk bağlarsa koparmayın dedi hemşiremiz.
Ceys Zeyyyynep Yok olmaz bu uzun bir süreç yani bende uzun sürmüştü banyodan sonra kurulamaya dikkat et yumusadigi icjn genelde kopuyor çünkü açık oluyor iltihap akmış gibi sonra tekrar kapanıyor.
sibelturan Bu aşı normal ya bizimki de 2 ay falan geçmişti böyle iltihaplı gibi olmuştu kendi kendine geciyo Dr bise olmaz demisti