123321123 Sürekli baba diyor böyle olan var mı dün ikardiiii bile demeye başladı ama anne yok siz anneyi nasıl dedirttiniz biraz inat yapmaya başladı sanki bu durumu
gencmom_ 123321123 1 yaşında herşeyi söyler anne demez babannesi kucağına alsın anne diye çığrır hahahahah
kolonyalimendil 123321123 1 yaşında oğlum baba dede bi ara Ayşe diyordu😂 dayı der bazen gel filan diyor bi haftadır da Siri diyor ama anne yok😏😂 Siri diyo ya Siri🤦🏼♀️😂😂 cevap gelmedi mi hey Siri diyo bide🥲😂
123321123 kolonyalimendil oda iyiymiş😂işte aynı buda ikardii diye bagırıyor babası öğretti anne de diyor tık yok
Ecem__ kolonyalimendil masallah benimde 10 aylik falan anne derdi anni diye.sonra bi ara unuttu demedi bu aralar acikinca birtek anne diyor.
Ecem__ kolonyalimendil baska akillarina gelmiyoruz 😊 anne yi belki cani istemiyordur ondan soylemiyordur.bizimde bi ara baba demeyi unuttu esimde diyor surekli baba baba diye tekrar edin soylesin.yok yirtim kendimi asla demiyordu.suan diyor 😃😃
kolonyalimendil Ecem__ bi ara bizimki de demeyi bırakmıştı sen kıskandığından dedirtmiyorsun unuttu işte diyordu eşim 🤣🤣
OzgeSyr_ 123321123 kukuli nereye koyduysan ordadir diye bi şarkısı var orda aaannneeee anneee diyo bıkac kere dinletip tonlamasıyla soylersenız bence diyecektir 🙈
sonbezbukucu kızım da baba demiyor herşey var baba yok. eşime gel gel yada dede diyor eşimde cevap verirken efendim babacım diyor zaten uzmanlarda bu şekilde öneriyor. sizde inatlaşmayın size mesela baba diyorsa efendim annem diye cevap verin algısı oluşsun
123321123 sonbezbukucu evet bazen bana da baba bende annecim şeklinde yönlendiriyorum anne de diyorum babaaa diye bagırıyor sanırım oyun haline getirdi