zuleyha3057 Kızlar ne zaman sağmam gerekiyoe bilemedim nor alde 2 3 saatte bir ama bazen 3 saat olmadan göğğslerim sızlıyor. Her sızlamasında mı sağmam gerekiyor axaba, bebeğim yoğun bakımda bu arada her gün yoğun bakıma süt götürüyorum
terazikadini zuleyha3057 canım çok geçmiş olsun neden yoğun bakımda bebeğin erken doğummu oldu ? 3 saatte bir sağman lazım erken sağarsan öyle alışır göğüslerin bu sefer tazyikli gelmeye başlar aşırı sızlayıp canını yakıyorsa 2 saatte bir de sağabilirsin zamanla süreyi uzatırsın 3 saati geçirme ama
terazikadini zuleyha3057 geçmiş olsun en kısa sürede kavuşmanız dileğiyle 🥰 sık sağım yaparsan sütün artar sen sağdıkça vücut süt üretir sık sağım yaparsan tazyiklenir sütün bu sefer bebişini emzirmekte güçlük çekersin biraz google amcaya da bak istersen daha net bilgiler var