yagizcinarsmom Bebekleriniz bu aşıdan sonra nasıl tepkiler verdi benimki daha bugün oldu aşı ve uykusundan deli gibi ağlayarak uyanıyor birden birde rahat uyuyamıyor sürekli rahatsız kıpırfanıyor anlamadım normal mi bu sizce ama ateşi yok
Ecem__ yagizcinarsmom 4 aylik asisimiydi verem hatirlayamadim.cani aciyordur asi yerini kucaklarken dikkat edin.hamileyken tetenoz asi oldum 1 hafta kolum cok agriyodu yatamiyordum o tarafa onunda aciyordur normal canim.zaten ebeler diyor asi huysuzlugu yapar diye sizinki muhtemelen onu yapiyordur.iciniz rahat olsun bence
yagizcinarsmom Ecem__ 2 ay aşısı canım ya daha çok minicik kolunun üstüne de yatırmamaya çalışıyorum kusar diye de yan yatırıyorum sürekli çünkü ama yanında olduğum sürece sırt üstü yatıracağım
tapttazeanne yagizcinarsmom merhaba biz de 3 gün önce verem aşısı olduk oğlum tıpkı yazdığınız durylmari yaşıyor gorumcem kulağı ağrıyor olabilir dedi szi naptiniz sonra ne iyi geldi doktor kulağı ağrıyor dedi mi
yagizcinarsmom tapttazeanne yok canım kulakla alakalı değilmiş aşıdan huzursuzmuş ateşimiz de olmadan atlattık şükür