Kızım 7 buçuk aylık önceden ayağımda sallardım dalınca yerine koyardım uyurdu bir haftadır kendi de mafoldu beni de mafetti ayağımda sallıyorum yerine koyuyorum uyanıyor bu serer uyumadığı için ağlıyor sürekli . Bazıları paketi direk dilinin üzerine döküyorum diyorum parmağımla damaklarına öı süreyim mi dökeyim mi bilemedim mi