aybarss39_ Kizlar aranızda bebeğinin ilk 2 ay çok güzel kilo alıp 3.aydan sonra sınırdan aşağıda almaya başlayan var mı ya çok canım sıkkın sütüm azaldi😒😪
Gmzcbt21 aybarss39_ doktorunuz ekstra birsey onermedi mi? Çok zayıf olsa mamayla destekle falan derdi sanırım.
D0-2023dmb aybarss39_ bence normal çünkü ben mama ile besliyorum mama ile beslediğim halde 200 gram almıştı hatta geçen ay hiç kilo almamış doktorum normal dedi 8+21 günlük 4. Aydan sonra bizim kilo alımımız oldukça azaldı
aybarss39_ 3 aylık kontrolünde 400 Gr almış 4 aylık kontrolüne bı hafta önce gittik geçen gün,100 Gr aldığını öğrendik sütumün azaldığını hissediyorum gündüz oluyor yine ama akşamüstüye doğru git gide azalıyor akşam doğru düzgün olmuyor boşalıyor göğsüm