Themom_ seribana ben kullanıyorum 40 kontrolümde doktorum yazmıştı emziren anneler icin olandan zlynda 4
Bblt seribana emziren anne için en güzeli zlynda bende kullanıyorum şuan çok memnunum 6 ay oluyor kullanalı. Eşimde korunuyor.
seribana Metehand bana da şimdi eczaneden onu verdiler ben kendim almadigim için soramadım ben regl gormuyorum kullanımda bir sıkıntı olur mu ki
Metehand seribana bende kullandığım ilk ay biraz lekelenme oldu daha adet görmedim ama düzenli kullanmaya devam ediyorum emzirirken bir yıla kadar adet görmemek normal kabul ediliyor