Herkese merhabalar.6 yaşındaki kızımda ağız yaraları ve bacaklarında çıkan şişliklerden dolayı Behçet hastalığından şüphenildi. Eşimin babasında da gençliğinde bu hastalık olduğu için şüpheler daha da arttı maalesef. Ufak yaşta bu hastalık nasıl geçer? Tanıdığı biri olan var mı merak ediyorum. Gerçekten kaç gündür hiç iyi değiliz. Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim