damlasuu Merhaba sevgili annelerim, evden çalışıp iş yapan var mı ? Varsa öneri de bulunabilir mi acaba. Evden çalışmak istiyorum ama bir türlü bişey bulamadım
Merveyselkaya damlasuu bende network işi yapıyorum satış yapma zorunluluğu yok kendi ihtiyaçlarımi alıp kazanç elde ediyorum
cedtnc Barbieee ben de amigurumi oyuncak yapıyorum benim ikizlerim de oynuyor. Yeni sayfa açtım karşılıklı takipleşsek mi🌸 https://instagram.com/orgudunyamcom?igshid=YTQwZjQ0NmI0OA%3D%3D&utm_source=qr
damlasuu Barbieee sayfanızı inceledim takibe de aldım çok güzel şeyler yapmışsınız elinize emeğinize sağlık, satışlarınız oluyor mu bir de nerde oturuyorsunuz
Barbieee damlasuu çok teşekkür ederim Bursa’da yaşıyorum evet satışlarım oluyor sipariş üzerine çalışıyorum
iremkurumlu97 ElisaMom_ paketleme işinde güvenilir bi yer bulmak çok zor ben network yapıyorum diyorum ama tek yaptığım evimin ihtiyaçlarını almak bence bu daha kolay zahmetsiz
damlasuu Barbieee ben Bodrum’da yaşıyorum burda bu tarz şeyler zor giidyor size de o yüzden sordum, emeğinizin karşılığını fazla fazla alırsınız inşallah 🙏🏻
iremkurumlu97 ElisaMom_ evimize alıcağımız temizlik malzemelerini kişisel bakım ihtiyaçlarını hom bitkisel den alıyoruz ekib kurmakda yardımcı oluyoruz her ay ki ciromuza görede şirketten prim alıyoruz