Arkadaşlar bebeğim 7 ay 4 günlük 5.5 aylıkken başlamıştık ek gıdaya bebeğim yoğurt çok seviyor ama ayran daha çok seviyor gibi. Emziriyorum zaten hiç biberon kullanmadım sulukla şu verme dışında. Ayran yapıp biberonla Arada bir vermem de sizce sorun okur mu aklıma takıldı da. Hem sağlıklı diye de düşündüm ayranı