ikiprensesannesi_- Merhaba kızlar aranızda erken gebelik testi yapn var mı regl döneminden 10 gün önce sonuç veriyor mu acaba?
Filtreligayfe ikiprensesannesi_- adetime 3gun var sabah erken gebelik testi ile yapicam kasiklarim belim cok fena ağrıyor birde 1 haftadir akintim var normalde hic boyle olmazdi adet gunumde olurdu agrilarim ama 1 haftadir çekiyorum agrilari bence sende biraz sabredip oyle yap cnm
ikiprensesannesi_- Fatma22 evet ikinci ilk bebeğim 14 aylık eşim yurtdışına gidip geliyor bu sefer yumurtlama günüme denk geldi hamile kaldım diye ödüm kopuyor insanlık hali ne kadar korunma olsa da ne olur ne olmaz diye korkuyorum 😬
Fatma22 ikiprensesannesi_- yaa hayirlisi olsun . Daha kucuk be bebgnz . Bnde iknci dusunuym da oyuzddn sordm
gunesnck Benim bi hafta önce yaptığımda negatif çıkmıştı, test 6 güne kadar sonuç veriyordu 6 gün önce yaptığımda pozitif çıktı. Teste göre değişebilir bu durum ama bence 10 gün erken
turkan2_ gunesnck ben emziriyom yerleşme kanaması gbi leke geldi benden normal test negatif çıktı tekrarlasam mi testi henuz hc reglmi de gormdm
htc22es Ben adetime 7 gün kala yaptım dağınık hayalet çizgi çıktı 3 gün kala yaptım tam çift çizgi çıktı