Ne olur akıl verin çıldırıcam artık iyi değilim.Kızım 6 aylığından beri hiçbişey yemiyor her kaşık hüsran yerlerde üstünde başında yedirmeye uyutmaya korkuyorum artık emerek uyuyor dk başı uyanıyor memeden kesmeyi düşünüyorum artık etkisi olur mu bi çare arıyorum çıkamıyorum işin içinden artık sabrım kalmadı 😭😭😭