birmelekannesi2 Arkadaşlar varmi aranızda yüzündeki beni aldıran varsa hangi yöntemle aldirdiniz iz kaldi mi bilgi verir misiniz
susunbebekuyuyo birmelekannesi2 boynumda vardı baya büyük dışarı dönük et beni genel cerraha aldırdım geçen sene hiç iz kalmadı sadece bi 10 gün kapalı bandaj yapıldı o kadar
birmelekannesi2 susunbebekuyuyo ya genel cerrah mi alıyordu ben plastik cerrahi yada cildiye düşünmüştüm canım , benimde tam.burnumun yan tarafında et beni ve büyüyor yani rahatsız oluyorum
susunbebekuyuyo birmelekannesi2 ben genel cerraha gittim saniyelik olay zaten 1 hafta sınra dikişlermi aldırmıştım hiç bir şey hissetmedim sadece kaşıntı oluyor kadar
birmelekannesi2 susunbebekuyuyo çok teşekkür ederim cevaplarınız için çok sagolun , bende genel cerraha gidip sorayım o zman umarım iz kalmaz bende de