Bebeğim maalesef memeyi en başından mamayı da 2 aydır reddediyor. Uyutup besliyordum ama o da uyku kalitesi ni bozdu uyanmaya basladı gündüzleri ek gıda içine 1 ölçek mama katıyorum. Gece de 3.5-4 saatte bie mama veriyorum suan ana beslenme mama olması şazım ama almıyor napabilirim bunun zararı olur mu sizce