tuba2323 Kızlar 1 aylık bebeğim var sma mama kullanıyorum ara da ama fiyatı biraz pahalı geliyor bebelac gold kullansam gaz problemi çok yaşar mıyım kullanıp memnun olan var mı aranızda
mervegun prensesikizler biz hip combiotic kullanıyorduk Bebelac golda geçtik normalde günde bir kere kaka yapardı şimdi 3 kere ishal gibi mama değişikliği olduğu için mi acaba memnunmusnzzz kilo aldırıyor mu Bebelac gold
prensesikizler mervegun gayet memnunum, kilo alimida gayet yerindeydi suan 11 aylıklar en son 8 ayda gitmiştik doktora sorun yoktu .