fizikcianne 2 saatte bir iki ya da üç ölçek verebilirsiniz doyunca bırakır mamayı zaten bebeğiniz iştahlı mı bilmediğim için dedim benim bebeğim 3 ölçek bitirdiği oluyordu biraz obur😂 normali iki ölçek diye biliyorum :) doyunca zorlamayın kusmasın minik inşallah bir an önce atlatırsınız canım