Mom-68 Kızlar bebeğim nerdeyse 6aylik regl tam olarak olamadım lekelenme oldu ama bugün hasta olacagim gibi ağrı vardı bakınca sümüksü sıvı var ağrıdan ölecem galiba hemen bı toplaşın
endoplazmikretikulumiste Mom-68 süt veriyorsan regl olmaman normal ne zaman süt miktarında azalma olmaya başlar o zaman yavaş yavaş reglin başlar yada düzene girer . Süt de hormon işi çünkü
sdakbyk Mom-68 Sezeryanla doğum yaptım kızım bir yaşında olana kadar regli olmadım Ara ara kısık ağrım oldu