Ben 3 aylık oğlumla taşındım komşuma gittim emzirmeye yeni evdede nakliyenin başında eşim bekledi yine yeni komşumun kapısını çaldım saolsun bizi çok güzel ağırladı bebehimi emzirdim kv.de vardi ara ara nakliyenin yanina gittim ara ara da bebeğimin yanina sizde annenizi yada kv.yaninizda götürün