Pinar_onatt tabi ki öyle sizde düşünceniz de haklısınız. Ama ilerisi için ben soyle düşünüyorum çünkü ülkemizin hatta dünyanın hali hiç iyi görünmüyor. Ekonomi kötü savas var vs vs vs. Yani ben ilk çocuğum için sağlayabildiğim maddi imkanları ikinci çocuğum için saglayamacaksam ne anlamı kaldı. Bir evimiz var çok şükür içinde oturduğumuz, oğluma da belki ilerleyen yıllarda bir ev alabiliriz ama ikinci bir çocuğumuz olursa ilerleyen yıllarda 2 ev alabilir miyim acaba? Ya da oğlumu okuturken sahip olduğum imkanlara 2.cocugumu okunurken sahip olacak mıyım? Yani bu tarz şeylerin garantisi yok o yüzden benim düşüncem kendim için söylüyorum en azından şu an düşünmüyorum 2.cocugu. sizin de zaten 2.cocuk istiyor olmanız değil bana tuhaf gelen, birinci ele avuca geldi artık yap ikinciyi şeklinde düşünülüyor olması. Bir bebeğin sadece fiziksel olarak büyümesi ele avuca gelmiş olması önemli değil ki, yeteri kadar ilgi sevgi görüyor mu, bi kardeşi olduğunda ikisi de eşit ilgi görecek mi? 1 yaşında bebek bence daha çok küçük. Mesela benim oğlum şu an 2yasinda, ben bugün dogursam benim oğlum ona ayy canım kardeşim gözüyle bakacak kadar büyük değil ki, benim bebeğe ayırdığım zamanlarda oğlum yanliz kalmış olacak mesela, kaldı ki 2 yaş sendromu ağır bir dönem bence.