Boracan
Ben kullanmaya başladım şuan 6.5 aylık emziriyorum gece 2-3 saatte bir uyanıyordu hipp, hero baby markalarını kullandım yedikten kısa bir süre sonra hepsini kusuyordu Aptamil denedim bunu sevdi. Muz, armut, elma hangisi elimde varsa rendeliyorum içine birazcık Aptamil koyuyorum , bazen irmik haşlıyorum içine bundan ekliyorum labne peyniri , yumurta , bal veya pekmez, ceviz veya fındığı toz haline getirip koyuyorum veya sebze çorbası yaptıysamda tok tutsun istiyorsam bundan ekliyorum bana artı 1 saat kazandırdı gece 1 saat daha fazla uyuyorum 😂