Merhaba kızlar bugün itibari ile başladı deli olmak üzereyim bütün günümü aldı. Cihaz ağa bağlanmıyor zaman aşımına uğradı diyor süpürge. İngilizce bişeyler söylüyor anlamıyorum tabi. Müşteri hizmetleri bağlandım dediklerini yaptım yine olmadı. Başına gelen var mı tüm günümü aldı ya 😭