Kızlar bilenler bilir teyzemlerle konuşmuyoruz teyzem bugün boşandı annem teyzemin sırrını başka bir teyzeme söylediği için teyzem bize kırıldı yani ben ne kadar söyleme desemde söylemiş bulundu sonra annemle sırrı duyan teyzemle küsünce annemi satıp teyzeme senin bu sırrını bana söyledi deyip deyip doldurdu ve görüşürsen benimle görüşme demiş benim bir suçum yok aradım aylar önce bakmadı sonra bu teyzem mağdur olan yani annemi yok sayarak tüm kardeşleriyle fotoğraflar attı aslında çok büyük bir sır değil ama annemin söylememesi gerekirdi bunada ben çok kırıldım çünkü beni düşünmesi gerekirdi sürekli sürekli atınca da ben sinirlendim çünkü bizim ona maddi manevi evliyken desteğimiz çoktu bir çırpıda sildi şimdi boşanmış arasammı aramasam mı bilmiyorum sorana bu süreçte onlar benim yanımdaydı onlar olmadı diyormuş ama ne telefonlarıma bakıyor nede uzatılan telefonları annemin olduğu bakmadı şimdi ne yapacağım bilmiyorum geçmiş olsun hayırlısı olsun demek için aramak istiyorum ama tepki ne olur bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız ya annemi yoksayışı beni çok üzeceğini çok iyi biliyordu yaptı bende kırıldım ve çıkarttım her yerden birde üstüne engellemiştim bizim ona en kötü zamanlarda destek oluşlarımızın hepsi unutuldu