_tuuggcce_ Yarım saat beslenmemesi lazım demişti hemşire bize, bir de midesine baskı yaptırma. Hani yüzü dışarı dönük tutarız ya öyle tutma
iremnurdemir Ben hemen önce beslemedim yarım saat bı saat önce emzirdim gitmeden. Aşıdan sonra da yarım saat bı saat emzirmedim. Çok şükür kusmadı hic
hndathn Doktorları her 2 çocuğumunda aşıdan en az yarım saat önce emzirmemi aşı verildikten sonrada yarım saat daha bekleyip öyle emzirmemi söylemişti