Benim sürekli de olmasa ara ara şekerim düşüyor sanırım çünkü sürekli bir açlık hissi yesem bile 2 saat sonra acıkıyorum direk başım ağrıyor kolay kolayda geçmiyor hele geçen gün yemek yiyemedim mideme kadar vurdu başım da çatlıyacak şekilde ağrımaya başlamıştı . Ben bu durumda ne yapabilirim tedavisi varmı acaba bu hastalığın yada bunu yaşayanlar ne yapıyor acaba beni bilgilendirirmisiniz ?