Kızlar bebeğim 4 ay 7 günlük doğduğundan beri 2. ayına kadar 1 kilo aldı şu an 6 kilo 700 gram geldi ama sağlık ocağındaki ebe üzerinde kıyafetleri varken tartıyor benim de içime kurt düşüyor bu yüzden malum kış ayındayız giydiği kıyafetlerden 3 parçasını kendi hassas terazimizle tarttım 260 gram geldi yani daha zıbını ve içine giydirdiğim ince pijama hariç 300 350 gram çıkartıyorum bebeğimin kilosu 6 kilo 400 falan oluyor Ve bu bana çok az geliyor çocuğum gözüme zayıf geliyor mama da ver demiyor kilosu iyi diyor ebe Sinirimi bozdu 5 aylıkken bu cocuk 7 kılo bıle olmuyacak