Kizlar eşim eskiden askeri personeldi sözleşmesi bitince bıraktı. Şuan fabrikada çalışıyor. Geçenlerde kayinbabami aramışlar askerlik şubesine gelsin diye bugün gitti. Bana diyoki 15 günlük eğitime çağırdılar tugaya diyo gülüyordu şaka mı gerçek mi bu. Seferberlik görevi de çıkmış. Başına gelen var mı