Toman 8. Aydayız sizde ilerleyen aylarımızı görüyorum. Sürekli ayağa kalkmak istiyor, sarkıyor, oyuncaklarla oynamıyor. Bir ara tam alıştırır gibi olduk ama araya yağmur vs girince yine bölündü. Sanırım tek çaremiz yürümesi. O zaman yorulurda uyumak dinlenmek için otururlar.