aileceksaskiniz ben doğumdan hemen sonra 37.günde taktırdım gayet memnunum 7 ay oldu hiçbir sıkıntı yaşamadım dün de kontrolüm vardı herşey yolunda bir sıkıntı yok dedi doktor tabi spiral ile gebelikte mümkün ama 100 kadından 1inde görülüyormuş o da nasip artık biz spiral+geri çekilme ile korunuyoruz