Kızlar bugün öğlen dolgum düştü şuan ağrım sızım yok ama birşey yemek içmek istemiyorum ya ağırırsa diye fobim var öncelerde gidiyordum hiç korkmuyordum dişçiye ama en son hastanelik oldum kanamam falan durmamdi kan takviyesi yapıldı ondan beri asla gitmiyorum şimdide gitmek istemiyorum böyle durabilir miyim birşey yesem içsem ağırır mı yaptırmasam birşey olur mu😣