Kızlar merhaba öncelikle ben bebeğimin mukuslu ve çizgi kadar kanlı olan kakası için doktora gittim alerji doktoruna yönlendirdiler kan ve kaka testi yapıldı kanı temiz çıktı kakada ise gizli kan pozitif çıktı ardından ben 20 günlük diyete başladım doktor liste verdi onları tükettim sadece ama doktor bana yumurta tavuk et gibi ürünleri yasaklamadı listede de yazmıyordu 20 gün sonunda tekrar kaka testi verdik diyete rağmen gizli kan yine pozitif çıktı. Negatife dönmediği için birde çatlak vs olabilir diye cerrahi görsün dendi ve bu arada ben paketli kek gibi ürünler yemeye başlayacağım ama kafam çok karıştı doktor yeterince açıklama yapmadı sizce diyetim eksik mi aynı şeyi yaşayan yada benzeri başına gelen var mı bekliyorum yazmanızı