Merhaba herkese, 13 aylık bebeğim var ve çocuk nöroloji mr istedi. Ancak bayraklı şehir hastanesinde 1 fıs melatonin verildi. Malesef bebeğim zaten uykuya dirençli bir bebek uyumadı ve mr çekilemedi. Önerileriniz, deneyimleriniz mevcut mu ? Uyumayan bebeğe nasıl mr çektireceğim. Ayrıca İzmir’de bunun için önerebileceğiniz daha iş bilen bir yer mevcut mu? Hastanede kime sorsak cevap alamadık da.