esd080923 Kızlar kızım 12 haftalık haftaya tam 3 aylık olacağız bugün doktor kontrolümüz var rota virüs aşısını da olalım diyoruz tam 3. Ay da mı olmamız gerekiyor 12. Haftada yaptıranınız var mı
Rwerdst esd080923 ben 3.ayda yaptırdım. Doktorum Verem aşısıyla arasında en az 28 gün olsun ikisi de canlı virüs bebeğiniz çok zorlanır dedi. Ben tam 90.günde yaptırdım.
inan-472 esd080923 3 ay 15 günlük olduktan sonra yapmıyorlar bilginiz olsun ağır geliyormuş vucudunda iki cocugumda da 3 ayı gecirmeden yaptık