Kızlar 5 buçuk aylığız oğlum gözlerini sürekli kalşıyor diye doktora götürdüm normal muyene oldu ama , doktor 2 ve 2.25 astigmat var dedi 1 yaşında tekrar bakalım ilerleyebilir düşedebilir dedi, acaba düşme ihtimali olur mu ? Ya da yerinde kalabilirde dedi