Kızlar 2 aylık bebegim var 4 yasindada krese giden bir oglum var 3 ay once gtmeye basladi bu kresten getirdigi 3.grip herseferinde ailecek hasta olduk 2 aylik kizim yine grip dun aşisinida oldu aksam cok kotu oldu atesi 38 gordu ve cok istahsiz asla sut icmek istemiyor aksam acile gttik cigerleri temiz deyip yolladi asi sonrasi istahsizlikta normal dedi ama ben cok kotuyum biyandan oglum hasta biyandan 2 aylik kziim ustune bide besleyemiyorum varmi bu durumu yasayanlar asi sonrasi istahsiz olup sonradan emmeye baslayan bebek hep boyle gtcekmis gibi psikolojim bozuldu artik.oglumuda kresten aldim artik dayanamadim surekli hasta gelmesine