musmustlu Merhaba hanımlar Hayırlı cumalar. Kabız oldum ne yesem geçmiyor. Acı yiyince düzelirdim sabah kahvaltıda midem ağrıyana kadar acı yedim yine de geçmedi kabızlık. Kayısı falan hiç fayda etmiyor. Kesin bir çözümü olan var mı acaba ?
Zehra5050 musmustlu erik kurusu yiyin ve bol bol su için sabah aç karnına ılık ballı limonlu su iyi gelir veya duphalac şurup alablirsiniz
musmustlu Zehra5050 o ilacı hamileyken kullandım ama maalesef o ilaçta erikte fayda etmiyor. Ama ballı karışımı deneyeceğim İnşaAllah.
musmustlu Mervecnr ilk defa duyuyorum bunu da deneyim İnşaAllah. Çünkü diğer yorumlarda yazanlar da işe yaramadı 😞
musmustlu momy_alya onu da denedim kabızlığı iyi gelmesinin yanın da çok fazla gaz sancısı şişkinlik yaptı başka bir ilaç alıp denemek istiyorum
emhmen_u musmustlu ben kullanmadım ama aktardan açlık otu alabilirsiniz kabızlık için kullanıldığını duymustum
musmustlu Birprenscik yapın derken ben nasıl yapacağım ki ? Yoksa alın mı demek istediniz ona göre hemen bi araştırayım
Bir-prens-annesiii musmustlu aktardan açlık otu alın bende doğumdan sonra hep kabız oluyorum bol su içtiğim halde yakın zamanda açlık otunu keşfettim o iyi geliyor tuvalete çıkamadım bugün yine içtim bir kupa
musmustlu tekbasimabakiyorum aksi gibi bu işi hafta sonuna bıraktım nöbetçi eczane de bulamadım. Pazartesi günü hemen bi eczaneye gidip bakacağım
benbiranneyim123 musmustlu bana çok iyi geliyordu internettende bakarsanız sindirim açısından yararlı meyve hamileyken yiyordum ishal oluyordum meğersem ondanmış 🤭😊