Kızlar yıldım ya iyi hoş kurutuyor fakat bidonu her boşalttığımda her yıkamada boşaltıyorum bidon yarısında bile değil çıkarıyorum çıkardıktan sonra makinenin altına su birikiyor neden yapıyor bunu parke kalkmaya başladı artık her gün makine altı silmekten gına geldimm