4 yaşındaki çocuğuma.almak.isotyorum.duygularini ifade edilebilmesi için iletisimleri.daha iyi olması için almak istiyorum.bu tarz hangi.kitaplar iyi.olursa soyler misiniz mesala geçen asansörde komşum çocuğuma.nasilsin dedi iyiyim.demedo başka değişik tepki verdi dehd dedi ama bazende güzel cevaplar veriyor