Puahahah eğer tanıdığınız ya da sürekli Alışveriş yaptığınız bir kuyumcu yoksa satış fiyatından işlem yapar. Yani bozdurup yeniden o parayla bilezik alıyormuş gibi. Ben de daha yeni bilezik ve gram çeyrek vardı elimde onları bozup aynı model bilezik yaptırdım ama sürekli Alışveriş yaptığım yer olduğu için çeyrek ve gramdan hiç kesmedi sadece bilezikte işçilik olduğu için ondan yarım gram kaybın olacak demişti