Merhaba güzel anneler 🙋🏼♀️
Arkadaşımın önerisi ile güzel kilo aldırıyor diye bebivita kullandık bir ay. Oğlum 2,5 aylık. Emzirmiyorum. 💆🏼♀️Sonra burdaki yorumlardan kötü mama falan okuyunca içim bi kötü oldu. 😕 üç gün önce mamayı değiştirdim. Sma optipro aldık. Gaz sıkıntımız falan olmadı çok şükür. Kakayıda her gün bir kere yapıodu oda aynı. Ama rengi değişti 🤷🏼♀️ Dün yeşile bakan sarı, bugün bildiğiniz kına yeşili oldu. Elimde doktorumuzun numarası yok. Ebe kontrol edin düzelmezse doktora götürün dedi. Bebeğimde huysuzluk ateş falan yok. Sadece kaka rengi değişti. İki mamada da demir var ama sma da biraz fazla 🧐 tecrübesi olan varmı yardımcı olabilirmisinix?